Mom789 Hatice4446 35im hala oturuyor basi göğsümün altinda yaa sipa dönmüyor gjn geçtikçe yeri daralıyor hiç donemicek kalacak oyle
Sermec27 Hatice4446 34 haftalık olduk bugun kontrol vardı kafası yukarıdaydı zaten sezeryan olcak dönmese de olur 🥰
Nzlykp Mom789 yaaa nasul olacak bende 32 hastalığım benimde dönmemiş daha bugün gittim hastaneye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😔😔
idiloska Yarın 34 oluyorum, yan yatıyordu pazartesi, şu ara döndüğü hissediyorum geçen acayip bi hareket yaptı, 36′da kontrolüm var bakalım ne yapmış göreceğim.
endobeybi Hatice4446 30dan sonra kafa aşağıda olması zaten normali. Benimki ters duruyodu, döndürcem diye çok uğraştım 35e kadar 😇
Nzlykp endobeybi döndü mü pekii döndüyse neler yaptınız instagram adresimi versem bu konuda yardımcı olur musunuz benim de 32+4 ama dönmemiş çok canim sıkıldı ya dönmezse
uraluygar Hatice4446 29.haftada kafasi asagi inmisti suan 34 haftalik . Keske oyle durmasa sezeryan olacagim zaten😂
Omerhatice Hatice4446 ben 29 da hissettim sanırım aşağı dondu diye 31 de gittiğimde asagidaydi simdi 33+4uz Oğlumda ayni 31 de dönmüştü 🤗
idiloska Cilekkz-22 şimdi karnımın yanları boş, alt tarafta bir ağırlık var ve üst tarafta sürekli vuran bir şey var, bi de bugün tuvalet durumu çok sıklaştı
Betuledem Hatice4446 29 da başı yukarıdaydı, 31+6 da gittim doktor dönmüş başı aşağıda dedi. Dönerken hiç hissetmedim ama artık yürüyüş yaptığım günlerde vajinamda ağrı hissediyorum kemik ağrısı gibi yürürken ağrım olabiliyor