Per44 şey diyeceğim ben 38+3 üm 3 haftadır falan ishalim kadın doğum doktoru bi enfeksiyon hastalıklarına git dedi gittim Bugün guatrın var mı dedi ilk aydaki testimde çıkmadı dedi kan testi istedi yarın vereceğim. Bu guatrın belirtileri nelerdir hiç bilmediğim için soruyorum 🙏🏻