Betus93 ozlemmsertt evt. 4-5 kutu 1000 mglik antibiyotik fitil tek kullanimlik ilac hicbirsey fayda etmedi su kadar. Tabi su icmek bana zulum olsada😂
Tugbaumit ozlemmsertt bol su içiyorum ama mecbur ilaçta kullanıyorum 34 haftalık olduk keşke ilaç kullanmadan geçseydi 😔
Babyboy24 ozlemmsertt maalesef sadece su ile nerdeyse imkansız ama enfeksiyon kapmayı önlemek için bol su iyi bir çözüm bir de enfeksiyona neden olan bakteri çok önemli türüne göre antibiyotikle bile geçmeyen bakteriler var
eCeCik _emymom_ o tek içimlik bi ilaç dimi bende kullandım önümüzdeki ay kontrolüm var bakalım geçmiş mi
Glsr_AKDNZ Bende 28 haftaligim basindan beri enfeksiyon çıkıyor bu ay baya yukselmis antibiyotik verdi dr bol su ic dedi yapamiyorum icemiyorum ama zorluyorum kendimi korkuyorum erken dogumu falan tetikler mi enfeksiyon diye umarim artik biter ilacla😔 biktim her ay enfeksiyon cikmasindan 😡