Çok kötüyüm 22 haftalik gebeyim 4 gündür bel ağrısı yaşıyorum çok kötü kızlar sağ tarafımi vurup söküp atasim geliyor iş falan yapınca çok zorluyor bugün ortopediye gittim sağ taraf sertlesmis eliyle baktı doktor krem yazdı sürdüm ama yine ayni belim ne yapicam yardim edin ağrıdan ölmek üzereyim çok kötü 😭