Su123 ben. ilk bebeğimde de yaşamıştım. çok şükür 10 güne çıktı. bu defa yine yaşıyorum aklım onda hemşireler iyi bakıyor mu ilgisiz mi, bebeğim ağlıyor yor mu Bi yeri incinmesin vs. inşallah sağlıcakla çıksın benim lise. sizin bebişin enfeksiyonu kaçtı ilk