Duygu1616 Merhabalar 38. Haftalık hamileyim 1cm açılmam var bebeğin gelişimi kilosu tamamlanmış sadece açılma kalmış doğum İÇİN 🥺 bildiğiniz yap açılma olur dediğiniz yöntem varmı kızlar 🤦🏽♀️
Sehertsn Duygu1616 38+2 ile bekleyeyim. Sanci bile yok. Haftaya cati muayenesi yapilacak. Hurma yiyorum pilates yapiyorum yürüyüş yapiyorum ama tik yok🤦♀️