RH38 Balarisi23 sagol cnm bi bakiyim ankarada özelde docente gittim dogru duzgun hicbisey demedi dvt demedi bilmiyorumki
Balarisi23 RH38 derin ven trombozu bu hastalığın adı dopplerde belli oluyor benim biyıl olacak sağ bacağımdaki şişlik az bişey var hala tam anlamıyla gitmiyor maalesef
ecemp161013 Balarisi23 gecmis olsun bebegini, ne durumda acaba benimde erken dogum riski varda 26 haftaligim o yüzden merak ettim
Balarisi23 ecemp161013 melek oldu canım 35 gün küvözde kaldı vefat etti. Sen dikkat et kendine doktorun dediklerini yap ilaçlarını kullan
ecemp161013 Balarisi23 yaa cok üzüldüm basiniz sagolsun kusura bakmayın merak ettim sordum cok dikkat etmeye çalışıyorum serklajliyim rahim agzim 10 mm her gün igne ful yatis bakalim cok korkuyorum 😔
Greyfurt RH38 Ben kalp damar cerrahisi bu haldeyken normal doğum düşünme dedi direk kadın doğumcu doktorumda onaylamaz artık 0.8lik kullanıyorum ben oksapar.
Zeycannn RH38 anladım canım çok geçmiş olsun ben üstüne düşmedim hiç kan tahlillerinde normal çıkınca varistir doğumdan sonra geçer diye düşündüm ama benim öyle şiddetli ağrım yok sadece ayakta beş dkk bile dursam ayaklarım ağrıyor
aysenurrr25 RH38 merhaba ben de dvt hastasıyım şuan 37. Haftadayım ve kadın Doğum doktorum normal Doğum derken kalp damar doktorum normal doğumu önermediğini söyledi. Siz ne durumdasınız
RH38 aysenurrr25 ben pazartesi genel sezeryan oldum cnm cok sukur bebekte bende iyiyim. Bana ikiside önermedi kadin dogum deneriz dedi ama sonra sezeryana dönebilir dedi riski büyük dedi bende riske girmek istemedim