Hazal12 Balonnnnn Yarın bende sezeryan olacağım Allah nasip olursa ilk gebeliğim.. Çok korkuyorum 🤲☺️🥺
HavvaMerve Balonnnnn Geçmiş olsun canım rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ☺️ Nasıl geçti ameliyatınız bende Allah’ın izniyle ikinci genel anestezimi olacağım
Balonnnnn Hazal12 evden çıkmadan abdest alıp 7 kere ayetel kürsü okuyun. Allah’ın izni ile ne korku kalıyor ne bi aksilik hayırlısı olsun inşallah 😊
Senaz_1 Hazal12 hayırlısı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin , bizlerde hayırlısı ile kurtulalım🙏🏻🤎
Balonnnnn HavvaMerve iyi geçti çok şükür korktuğum gibi olmadı. Ayılmadan önce ağrı kesici yapmışlar. Çok şükür dayanılmayacak hale gelmedi.
Balonnnnn Aslanannesiayse panik atak hastasıyım ve canım çok az kendi isteğimle genel anestezi oldum.
Aslanannesiayse Balonnnnn anladım geçmiş olsun bende biraz korkuyorum ama yavrumun o ilk çıktığı anı görmek istiyorum inşallah
Miskokulum35 Balonnnnn hayırlı olsun canım bizimde pazartesi belli olacak doğum şekli. Çok heyecanlıyım çok tedirginim 🥰