Yoncaglseven Çarşamba doktora gittik malum sıcaklar başladı bas ağrılarimdan bahsettim bana minoset icebilecegimden bahsetti ama ben pek ilaç kullanmak istemiyorum suan 18+4 uz siz bas ağrılarında ne yapıyorsunuz? Bide sıcaklar sizi de bu şekilde etkiliyor mu ?
Gulce5038 Yoncaglseven beni de etkiliyo bizde 17+5 iz migrenim oldugu için galiba sıcaklar bunaltıyo menopozlu gibi yanıyorm evde
Ysmnysfkn Yoncaglseven aynı haftadayız benim de sürekli baş ağrım oluyor ilaç almıyorum ama işkenceye dönüşüyor ne yapacağımı şaşırdım