Ates21 ilk kalkış evet zordu, ama kesinlikle AĞRIM ÇOK YA DA CANIM YANIYOR DİYEREK kalkmamazlık yapmayın. Ne kadar çok kalkıp yürürseniz o kadar hızlı iyileşirsiniz. Ben ikinci gün yürüyordum bayağa. Lavaboya vs girerken ya da oturup kalkarken sadece biraz zorlanıyordum. Tamamen toplanmam (eğilip kalkmam ya da oturup kalkmam vs.) bir hafta sürdü sadece