Merhaba arkadaşlar, size bişey soracağım da 😊 ben 33 haftalık hamileyim, bu aralar böyle çok huylu takıntılı bişey oldum 😬 mesela eşim tıraş oluyor en ufak banyoda kıl görsem sinir oluyorum, yerlerde kıl tüy görsem hemen süpürmek istiyorum, yattığım yatakta en ufak bişey olmaması gerekiyor toz bile 😬 eşim saçlı sakallı biri bazen saçlarından sakalından kıllar dökülüyor yatağa resmen temizlik yapıp öyle yatıyorum, ben önceden hiç böyle değildim ama hiç. Neden böyle oldu ? Hamilelikle hormonlarla mı alakalı valla merak ediyorum😂 bunu yaşayanlar var mı?