Bizde de kan uyuşmazlığı var Rh faktörü uyumsuzluğu yani ben Rh(-) eşim Rh(+) grupta olduğundan minicik bi iğne oldum 28. Haftada doğum sonrası bebeğimizin kan grubuna bakacaklar benim gibi Rh(-) ise ikinci iğneye gerek yok babası gibi Rh(+) ise ikinci dozu olacağım ☺️ kan uyuşmazlığı test edilen bişe değil sadece kan gruplarınızı biliyosanız bile anlayabilirsiniz sizde olup olmadığını.