Kubosh34 Kızlar selamlar 35 haftalığım. Bebeğim 2.300 bir türlü kilo almıyor. Doktor 37.hafta da alalım dedi. Suni sancıyla doğurtacak. Ne yesem de kilo alsa muz, kaşar peyniri de yiyorum aslında. Herşeyden evvel sağlıklı doğması maksadım fakat biraz da elime avucuma gelse fena olmaz hani 🤩
teachervera Kubosh34 Süt, muz, kaşar peyniri, fındık, badem bende yiyorum faydası olmadı. Dikkat etmiyordum yemeden içmeden kesildim boşanma aşamasında o zaman 2 hafta önde idi dikkat etmeye başladım gününde oldu 😀anlamadım bu işi
Denedimyedimgezdim Kubosh34 3 ana 2 ara öğün yemeye çalış. Sabah kahvaltıyı geciktirme, uzun süre aç kalma. Yemeklerden sonra sol yanına 15 dk kadar yat en az 🤗 yediklerinin protein ve sebze ağırlıklı olmasına dikkat et karbonhidratı kısıtlı tut, kısa zamanda toparlar ki fena değil kilosu sanki 🤗
Leylaalin Kubosh34 Doktormu dedi kg az diye biz 33 +5 haftada 2160 kg doktorum gayet iyi dedi sizin ki neden az dedi acaba 2 haftaya kadar 2800 2900 civarı olur
Ummuhanbilge teachervera katılıyorum size hiç dikkat etmedim bebeğe şu kilo aldırır bu aldırır diye normal yeme düzenime devam ettim 2 hafta önden gidiyor 😂
Kubosh34 Denedimyedimgezdim harfiyen hepsini yaptım inan ki yok yani olmuyor. Önceden 2 haftaydı 10 güne düştü geriliği. Doktor az diyor kilosuna. Hakkımızda hayırlısı artık
Kubosh34 Oznur_06 2 hafta kadar herhangi bir ilerleme olmazsa riske girermiş bebek almak lazım dedi 2 hafta sonra 37 oluyorum suni sancıyla doğurucam yine
Gulbaharklc Bizde aynı sorunu yaşıyoruz bugün gittim 37 haftadayiz kilomuz 2750 geriden geliyo dedi doktor 2 hafta öncede oyleydi ama alalim demedi 40 a kadar bekliycez ne kadar kilo alırsa o kadar iyi benim içinde ama erken gelirse de napalim saglikla dogsunlarda belki doğunca daha iyi toparlarlar