melikesahin61 Merhaba kızlar bugün ikili tarama sonucum geldi ve değerlerin altında olduğu söylendi ve başka bir hastaneye perinatoloji uzmanına görünmemi istedi başına böyle birşey gelen var mı?
Fatmacbc melikesahin61 canim seni yaş riskin olduğu için yonlerdirmis kötü bisey degil korkma bebekte sorun cikmamis sadece yaşınız var sanırım ondan daha detaylı bakılacak
Fatmacbc melikesahin61 yas yokmuş canim korkma ozaman benimde hafif sarının altında çıktı bi sorun olmadı doktor biraz korkutmuş seni sakın ol sıkıntı yok