23 haftalın hamileyim. Dün eşimle kavga ettik çok üzülüp ağladım. Sabah hafif ishaldim ve gün boyu hafif karnım ağrıdı, dokrora gidince direk karnın çok sert dedi. 28. Haftada erken doğum olmasın diye iğne yaparız dedi. Rahim uzunluğuna baktı normal dedi. Böyle bir şey yaşayan var mj acaba. Erken doğumla sonuçlanan ya da sonuçlanmayan