YunSer Ebru1654 ben 4 sene önce doğum yaptım. Kasım 2020 de gelinimiz doğum yaptı Allah nasip ederse benim 2.de orda olucak
YunSer Ebru1654 ben memnunum çünkü oğlum 30 haftalık doğmuştu bebek yoğun bakımı Elif hanım sayesinde 28 de çıktı oğlum. Ayrıca ilgili personel temiz bir hastane