Ay yazılanları hayretle okudum cidden. Yani kafa derisi koruyucu anlamında onda hem fikirim. Peki boyatmayin diyen arkadaşlara soruyorum. Gebe kalmadan önce boyuyordunuz haliyle. Bebek için vazgectiniz. Peki daha öncesinde kendi beyninizin de o kafatası içinde olduğunu bildiğiniz halde neden bu zamana kadar boyadiniz? Beyin hasari oluştu mu boyadiniz diye? İnme indi mi hiç? Beyin sinirleriniz hasar aldı mı? Gözleriniz kör oldu mu? Haliyle daha yakın ya bölgeye bu organlar? 🤷