Merhabalar,
5+4 hamileyim ve bugün doktorumuzda ilk kontrolümüz vardı. Pco olduğumdan dolayı metformin kullanıyorum, doktorum kalp atışlarını duyana kadar metformini devam kullanmamı önerdi fakat ben çelişkide kaldım metformini devam kullanmak doğrumu değil mi diye. Daha önce bu şekilde hamile kalan ve ilacı devam kullanan oldu mu? Yada herhangi bir zararını gören? Dönüş yaparsanız çok mutlu olurum.