Kızlar yaşayan oldumu hiç ? Karnımın alt tarafında ufak ufak sancılar vardı akşamına çok hafif pembe bi leke geldi..Doktora gittik serum iğne fitil verdiler Plesanta zarında keseden ufak bi ayrılma var dedi doktor Progestan fitil verdi bir hafta yatıp kalkmamam gerektiğini söyledi bugün ikinci günüm şükür birdaha leke olmadı hafif sancılarım oluyor sadece..Yaşayan oldumu ekstra tedavi şekli olan veya dikkat olarak ekstra yaptığınız birşey ? ♥️