Caglabade kaderelmci malesef kendi evimde değilim buzluktada buz yok ama parol aldım biraz hafifledi gibi☺️
Caglabade beybisi26 bazı yerlerde 4 bazı yerlerde 6 saat sonra girebilirsiniz diyor bakalım biraz zaman geçsin karar veremedim🤷🏻♀️
beybisi26 Caglabade bence riske atmayın ben de burdan yorumlarım okuyunca şimdi yaptım duşumu yarın sabah ikinci doz vardı 😂
Caglabade Syma-ma suyu elimle dökmüyorum duşun altında duruyorum😁 zaten yarın yıkanmaya karar verdim çok ağrım var😕
Caglabade beybisi26 doktoruma sordum hiç nir şey olmaz dedi ama yarın sabah yapıcam çünkü çom ağrım var