Bana da 35 de demişti doktor 1 cm açılman var nst de sancı var baş aşağıda erken doğurursun diye hatta ilaç vermişti erken doğmasın diye. İçime sinmedi söyledikleri başka doktora gittim. Hiç bir sıkıntı yok ilaç da kullanma hatta rahat doğurmak için bol bol egzersiz yürüyüş yap dedi. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Şuan 38+2 deyiz bebişim iri olduğu için pazartesi için sezaryen planladık.