Behiye_aslantas12 İyi günler kızlar en son adet olduğum tarih 18 nisan pazar günü Hcg degerım 251 cıktı 4 gün sonra tekrar baktırdım 1965 cıktı artıs normal mi
Gzmm14 Behiye_aslantas12 Artışın çok güzel canım. Kesen karından bakıldığında gözükebilir artık. Hayırlı uğurlu olsun 😊
Minikmucizemm24 Behiye_aslantas12 kaç haftalıkken 1900 çıktı. Benimki 4+6 idi 1900 küsur çıkmıştı kese gornmemisti
Behiye_aslantas12 Leylakkk 1500 üzeri kese görünür dediler ama bilmiyorum haftaya randevum var o zaman bakacaktır
Leylakkk Behiye_aslantas12 inşallah görürsünüz canım ben kese görmeye gitmeden önce yaptırdığım beta testinde değerim çok yüksekti, o gün gitsem keseyi görürdüm belki ama 10 gün sonra gittim ben net olsun diye
Leylakkk Behiye_aslantas12 canım benim ikinci kan değerin 14.000 lerdeydi bu değeri gördükten 10 gün sonra gittim gittiğimde keseyi ve kalp atışını duyduk 6+1 haftalikti seninde kese gözükebilir bu degerle gorunmezsede üzülme 1 2 haftaya kesin görünür.