Teacher-mom araştırdım. Sendikaya sordum. Yaza geldiği için maalesef bizim doğum öncesi izinler yanıyormuş. Aktarma olmuyormuş. Haziranda örgün eğitim başlarsa idari izne ayrılmayı düşünüyorum. Son iki hafta da zaten doğum iznine ayrılırım. 6 haftam yanıyor malesef