Zehra60muhammed Kızlar merhaba 27+4 haftalık grbeyim sağlık ocağında gebe izlem kontrolüm vardı kan ve idrar tahlili aldılar idrar yollarımda yoğun bir şekilde enfeksiyon var dedi bebeğime bir zararı olurmu veya bana nasıl geçirebilirim bilgisi olan varmı?
Mls_mls02 Zehra60muhammed anladım canım benimde var çünkü doktorum antibiyotik verdi bana tabi ayriyetten kum döküyorum ve kan değerim yerlerde 🤦🏼♀️