Merhaba arkadaşlar bir önceki gebeliğimde 13. Haftada tamamen suyumun gelmesi ile bebeğimi kaybettim suan tekrar hamileyim ama aynı seyleri yasarım diye korkuyorum. Doktor bu durumun enfeksiyon sebebiyle olabileceğini söyledi ama tedirginim. Benimle aynı durumu aynı haftalar civarında yaşayan var mı