Ogretmenanneyim Arkadaşlar herkese merhabalar bugün kontrolümde 2 tane bebek olduğunu gördük ama birinin kalp atışı yavasti diğeri göre. Boyle bisey başına gelen var mı acaba yardımcı olur musunuz
Bebisininannesi1202 Ogretmenanneyim benim ikizlerimde tek yumurta kalp atışlarını 7+5te duymuştum bi sorun yoktu inşallah sizin bebeklerinizdede bişey yoktur
Mnedmr Merhaba benimkiler de tek yumurta ikizi kalp atışlarını dinlediğimizde bize de öyle geldi birinin kalp atışı daha hızlıydı ama endişelenecek birşey yok demişti doktor
Mnedmr Ogretmenanneyim Şuan 11+5 teyiz tedirgin olmayın bugün gittim doktora gayet iyiler dedi haftaya ikili tarama testi olucak bi bebeğim de 12 haftalık olmuş 2 gün ileriden geliyor dedi doktor ama bu da normalmiş rahatladım ☺️ Ogretmenanneyim 11 haftanın içindeyiz :)
haticerale63 6+5 Ken öğrendim bana da öyle dedi Salı günü kontrolüm var O zaman daha ayrıntılı bilgi alicam