ZeynepKara HakanNeeAkgz hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün inşallah 😌 çok kısa ve öz doğum hikayesi olmuş 😂
HakanNeeAkgz 38+4 dü Doğum yaparken iki gün oldu yapalı çok agrım vardı meğer çocuk kakasını yapmış kalp atışı gitti bian beni hemen Doğuma aldılar. İsteğe bağlı istiyordum böyle olunca zorunlu sezeryan oluyormus. Zaten kakasını yaptığı için de normal doğum yapamaz mısım olmazmış. Tamamen bayılttılar beni narkozla biraz sacmalamisim. Sadece ılk kalkıp yürüdüğünde kötü oluyorsun o kadar