Ilkheyecan2514 Haklısınız benim de ilk ve en ufak şeyde insanın modu düşüp endişeleniyor. Benim karın sertliğim artınca o haftalarda, usg sıkışık gel rahim ağzı uzunluğunu ölçelim demişti risk var mı diye? Şükür iyiydi o dönemler. Bol istirahat ve sıvı tüket demişti. Siz de kendinizi takip edin ve dr unuza danışın. Rabbim hepimize sağlıklı evlatlar ve kolay doğumlar nasip etsin. 🤲