Sehertsn Nst de hic sancım çıkmadi. 38+2 haftalik olduk. Bu sekilde olupta yakin zamanda doğuran var mı 🤦♀️ sanci olsaydi da doğursaydım artik.
Zehraaa98 Sehertsn olmaması daha iyi ınsallah benımde olmaz 40 a kadar bekler karnımızdakı 1 saat bıle onlar ıcın değerlı🥴🤭