Kızlar merhaba. Bende Pcos tiroit ve insülin var. Adetim 17 günde gelirken soğan kürüyle 21 güne çıktı. 3 aydır 21 günde adet oluyorum. Ama bu ay 23. Gündeyim. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Hamile olabilir miyim ki kan tahlili ne zaman yaptırmalıyım benim gibi olanlar var mıydı. 1 haftadır kasıklarım adet olacak gibi ağrıyor ama gelen giden yok. Bi de beyaz akıntım oluyor :/