Benimde 5 haftalıkken lekelenmelerim oldu hastanede çalışıyorum hastanemdeki doktora gittim sürekli lekelenmelerim için ancak her defasında yerleşme lekelenmesi dedi ve kanamaya dönerse gelirsin dedi ve gönderdi 2 gün sonra kanamaya döndü ve düşük yaptım bunun iğnesi ilacı var tedavi yapmak yerine beni gönderdi bence hiç vakit kaybetmeden iyi bir doktora gidin