elisvera56 Mom653 Doktora gidin eger kötü bir sekilde düştüyseniz hem içiniz rahat eder.insallah bir sey olmamıştır.
elisvera56 busrabyrm97 ben de 10+ 1 10+2 ve 10+3 de bulantılarım çok fazla şiddetlendi kusma arttı şu bir iki gündür azalmış.