Mrnysf Kızlar ben sezeryan ile doğum yaptım bu 3. Günüm ve çok şiddetli baş boyun agrılarım var gecmiyor aranızda bu durumu yaşayan varmı ne zaman geçti agrılar
marysmom RuyasMom2 Mrnysf merweeilbey1 mmek_2014 kızlar merak ediyorum genel anestezi mi oldunuz yoksa spinal mi
mmek_2014 Benim çok şiddetli boyun agrım olmuştu. Sade şekersiz nescafe bitter çikolata bol su kullandım ama fayda etmedi. 4 gün hastaneye gittim tekrar anestezi doktoru özel iki serum hazırlattı serumu taktırdıktan hemen sonra agrı geçti çok şükür.
Mrnysf mmek_2014 ben de içiyorum ama fayda yok sabaha kadar geçmese anestezi ye giderim dayanılmayacak agrı bebeğime de bakamıyorum
mmek_2014 Mrnysf Allah şifa versin. Çok kötü bir agrı gerçekten. Bende sadece emzirmek içim için bebegimi kucaga alabiliyordum onun dışında kafamı kaldıramıyorum
Mrnysf RuyasMom2 anestezi ye göründüm yapılan anestezi sen dolayı damarlardan beyne giden bir sıvı gitmiyormuş sızıntı yapıyormuş o yüzden böyle agrı oluyormuş ilaç yazdı bir hafta hep uzan dedi geçermiş bakalım inşallah geçer
RuyasMom2 merweeilbey1 anestezi doktorumla görüştüm serum yazdı bana serum yedim ama çokta farketmedi . Fazla ayakta kalma dedi , yattığım an ağrı baş dönmesi yok kalkınca oluşuyor
Mrnysf RuyasMom2 bende anestezi uzmanına göründüm artık çünkü dayanılmaz bir agrı serum falan hiç etkisi olmadı bana da ilaç A yazdı bir hafta boyunca yataktan hiç kalmamam gerektiğini sadece lavaboya kalkabilirsin dedi gerçekten uzanınca bişey hissetmiyorum ama ayağa kalkınca berbat
Mymom_61 Mrnysf Bende ilk üç gün bomba gibiydim sonra ki gün kulaklarım çınladı ve inanılmaz bir baş ağrısı tuttu beni ama fitre kahvenin gözünü seveyim beni o kurtardı ve iki güne hepsi geçti 🙏