Caglaokan76 Kızlar suan 27+2 kan uyuşmazlığı icin doktorumdan randevu aldım ama o tarihte 29.haftama giriş yapmış oluyorum bir sıkıntı olur mu be doktorumun igneyi doğumdan sonra yapacağını söyledi negatif çıkarsa öncesinde yapmıyorum dedi böyle olan var mi ?
Cilekkz-22 Caglaokan76 sıkıntı olmaz ben 30 yada 31 de yaptırmıştım doktor 1 2 haftadan bişey olmaz demişti