Kızlar birkaç gündür belimden aşağı kasıklarıma ağrı giriyordu ve vajinamda kasılma oluyor bugün kontrole gittik normalde 3 Haziran sezeryan günümdü ()bu ikinci) ama Bugün Nst de sancım çıktı ve Allah izin verirse 25.05 te oğlum geliyor son 4 gün çok heyecanlıyım 🙂