saideeeee “Attan düşmüşün halini attan düşmüş anlar” derler. :) Ben de 29+3′teyim, on gün önce sizinle aynı şikayetten doktora gittim. Bir gün boyunca geçmeyen bir kasık ağrım vardı. Sancı imiş megerse erken doğum riski ile iki gün hastanede yattım. Simdi de yatak istirahati ve ilaç tedavisindeyim. O sebeple aman diyim ağrınız olduğunda yatın, uzanın, hiçbir iş yapmayın. Ve buna rağmen geçmiyorsa muhakkak gidin. Allah hepimizin bebeğini kucağına sağlıkla alabilmesini nasip etsin. Sevgiler. 🌺