humasultan3443 Kızlar bugün ikili test sonucum belli oldu sabah hastaneyi aradım doktora söyleyelim iletişime geçsinler dedi ama hala arayan yok acaba ben arasam mı hemşireyi yoksa bekleyeyim mi
Gmzclb humasultan3443 bence arayın bidaha unutuyolar saat çok geç olmadan arayın isterseniz 2li önemli