Lady_ey Merhaba. hamilelikte saç boyayan var mı? Saçlarım ırsi olarak çok beyaz (30 yaşındayım) ve kendimi hiç güzel hissetmiyorum. Bayağı aşırı beyaz. Amonyaksız veya bitkisel boya yapsam, zararlı mı sizce? 4 aylık hamileyim.
Nursevin Lady_ey bende merak ediyorum saçını boyayan hamileler yazarsa sevinirim en azından bilgi ediniriz
Elfsndkl Lady_ey ben boyamıştım şükürler olsun birşey olmadı ama boyarken camları felan full acın koku sizi çok rahatsız etmesin
EdaKzltaa1 Lady_ey ben hamile kalmadan önce ayda bir saç boyamadan yapamazdım malesef ancak daha ilk gebeliği öğrendiğim gün doktora sorduğumda kesinlikle tavsiye etmiyorum tepkisiyle karşılaştım 4. Aydan sonra yapabilirsin belki ama öncesinde sakın boyama demişti.
Evinaydn Lady_ey valla bende 4 .ayımnda boyattım dayanamadım artık öyle bitkisel boyada değil normal boya alıp evde boyattım çok şükür bir sıkıntı olmadı 6 aylık olduk şuan
mavisahinn Lady_ey Nursevin ben boyadım daha 15 günlük falandı ilk boyadığımda sonra 4 aylıkken şuan 32 haftalığız 3 gün önce yine boyadım maske takıp bir sıkıntı olmadı
ysmn_kck17 Lady_ey Bir kuaför olarak fikir veriyim . Amonyaksız ve bitkisel boyalar 100 de 100 beyazları malesef kapatmiyor . Tabi renk değişimi yapıyor ama yinede kendini belli ediyor . Şöyle düşünün aralarına renk atılmış gibi .
Nursevin mavisahinn ben de hamile kaldığım bilmeden önce boyamıştım ama doktorumuz ben boyatma taraftarı değilim dedi bide bitkisel boya mı kullandınız markası ne ben de 21 haftalık olduk saçım çok beyaz
mavisahinn Nursevin yok bitkisel değildi normal boyayla boyadım palette garnier falan sadce maske taktım 3 gün öncede kontrolümüz vardı herşey çok iyiydi şükür yani baya bi araştırdım bu konuyuda şimdiye kadar yapılmış bilimsel bir açıklama yok ama bitkisel boyayla da boyyabilirsiniz gratislerde var onlarda gayet güzel hem içinizde rahat olur
PIRIL Lady_ey doktorum 3 aydan sonra boyayabilirsin dedi, ben normal boya ile kuaförde boyattım. Bebek gelişiminde bir sıkıntı olmadı, 38,3 deyim hafta olarak
Umi21 Lady_ey ben 34.haftamda boyadım bir sıkıntı olmadı cok şükür bitkisel boya ile boyayın doktorum son 3ay boyayabilirsin dedi