Denizyildizii 4 aylık oğlum bugün sünnet oldu. Biz geç kaldığımızı düşündük açıkçası çünkü bizi tanıyor artık ve yabancı görünce çok ağlıyor çok huysuzlanıyor. Malum pandemi dönemi babası ve benden başka kimseyi görmüyor çocuk. Neyse küçük olduğu için üroloji doktoru yaptı lokal anestezi ile. Ameliyathaneye götürürlerken çok ağladı yabancı geldi herkes. Bizi de almadılar. Sünneti yapıp getirdiler odaya. Durup durup ağladı yorgun düştü ağlamaktan şimdi uyuyor bebeğim 😊 karton bardağı kesip üstüne koyduk 1 beden büyük bez aldım bardaktan dolayı sıkmasın diye. Doktor krem ve şurup verdi, Bakalım inşallah çabucak iyileşir.