Merhabalar ben gebelıgımı ogrendıgımde covıdı atlatma evresındeydım karantınam dolunca doktora gıttım bılgı verdım bısı dıyemeyız dedı doktor Eşımle ılskımde covıdı gecırmeden once olmustu covıdlı ıken bırlıktelık olusmadıgı ıcın acaba sanslı olabılırmıyım bebege bısı gecmısmıdır gecmemısmıdır hıc bılmıyorum bole bı durum yasayan varmı gebelıgın başında suan 4+9 dayım