Oyaaaaaaaa Merhaba, yarın şeker yükleme testine gideceğim? Nasıl birşey bilgi verir misiniz? Aç mı tok mu?
Seyma46-46 Oyaaaaaaaa Aç karnına gidiyorsunuz önce kan veriyorsunuz sonra 50 yada 75 ml glikoz içiyorsunuz 1 saat bekliyorsunuz tekrar kan veriyorsun
yesilkahve Oyaaaaaaaa aç gidiliyor bana doktorum gece ondan sonra yeme demişti. Sabah dokuzda gittim aç karnına kan tahlili verdim. 15 dakika içinde 75 gr glikoz içtim. Çilekliydi benim içtiğim. Bir saat bekledim kan tahlili verdim. Sonra yine bir saat geçti son kan tahlilini verdim. Toplamda üç tahlil yapıldı
yesilkahve Basceldan çok fazla kilo aldığım için doktor şekerden şüphelenmişti ama test sonucunda şeker çıkmadı 💜
ivmenas Oyaaaaaaaa az karna kan veriyorsunuz sonra icecegi icip 1 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz sonra 1 saat bekleyip tekrar veriyorsunuz. Yani benim 75 mg likti. 3 kere kan verdim.
Aysnr1230 Sabah aç karnına gidiyorsunuz kişiye göre gramı değişiyo heralde bana 50gramlık glukoz vermişti doktor onu içtim sonra kan verdim bitti eğer mide sorunu yaşayan biriyseniz bulantı vs. Çok hızlı tüketmeyin
Meltemqq Bende yarın şeker yüklemesi için gidicem canım ama benim ebe aradı bugün sabah aç karnına iç 1 saat sonra kan vermeye gel dedi
Asyadilan1 Oyaaaaaaaa hastane randevunuzun gecesi 12 den sonra bir şey yemeyin sabah aç karına gidin. Doktorunuz kan tahlili isteyecek duruma göre şeker yüklemesin gramını belirleyecek o içeceği 1 saat içinde içeceksiniz sonra bir kan tahlili daha… Yarın beni bu süreç bekliyor.