Yesimmmmi 37+0 Kontrolüm vardı hiç açıklığıım olmadı sancımda yok 30 haftalıktan beri kafa aşağı baskı yapmış ama acıklık yok olacak iş değil kara kara düşünüyom nasıl doğurcam 😞 korkum başladı açıkçası birde ilk hamileliğim
34_21_23 Yesimmmmi aynıyız. 22 günümüz kaldı hiç bir işaret yok doğuma dair. 27 de doğum pozisyonu almıştı
Esraa54 Yesimmmmi bende 37+1′im haftaya kontrolüm var doktor sezeryan gözüyle baktı bebek iri olduğu için gün verecek mi çok merak ediyorum bende her an doğuracakmışım gibi bekliyorum🙈
Yesimmmmi depsizoo hiç beklemyin bekleyince gecmiyor 😃 ben doğumdan korktuğum için bana günler cabuk gecti
MKrasnic Yesimmmmi bizim de son 21. İki gündür hop oturup hop kalkıyorum aşağı olan baskıdan. Cumartesi doktora gideceğiz kısmetse. 10 gün önce Nstde 100ü bulan sancılarım çıkmıştı
Yesimmmmi Azizecakir yok 33 haftadan beri yatış kanama gecirdim diye korkuyom 37 bitireyim 38de yürüyüş iş temizlik yapıcam
Zeycannn Yesimmmmi beraberiz canım son 21 bugün kontrole gittim benimki daha doğum pozisyonu almamış açıklığa bakılmadı ama nst de sadece bir tane sancı çıktı bebeğin kilosu da 2930 gr sizinki ne durumda