Anne12345 Hergün yürüyüş yapmaya başladım, kafası sol tarafta hep hissediyorum baskı yapıyor ama dönmüyor ne yapmalıyım
Mamak Anne12345 kac haftaliksin? Benimde kizim 20. Haftadan itibaren ters donmustu. Bir dahada donmedi sezeryan olmak zorunda kaldim
umyahsen Anne12345 bnmde doğum pozisyonunda değil 37+1olduk pazartesi kontrol var ama hala dönmedi sanırım.
Anne12345 Seyma46-46 haftaya kontrolüm var doktoruma sormadan birşey yapmak istemiyorum, yaparken belki birşey olur diye kokuyorum
Meu-19 Anne12345 cnm hwm kizlar ne yapmayalim diye sormusun hem birisi fikir verince dokroruma sormadan bisey yapmak istemiyorum diyorsun neyse benim duydufum kadarıyla dualar var onu oku secde ayetiydi sanirim
Seyma46-46 Anne12345 sanmıyorum olacağını hepsi bebek dönmesi için tavsiye edilen hareketler sonuçta. Sıkıntı olsa önerilmezdi
Anne12345 Meu-19 teşekkür ederim canım, ben ne için korktum sadece çok farklı pozisyonlar var ben bakmıştım doktoruma gösterip yapmayı düşünüyorum sadece o yüzden
Erva4104 Plates topu ile hareketler yapın buna internetten bakabilirsiniz veya bağlı olduğunuz ebeyle görüşebilirsiniz yardımcı olurlar allahin izniyle döner insallah son ana kadar kendinizi rahatlatmaya çalışın onunla konuşun telkin verin sizi anlayacaktir
Meu-19 Anne12345 haklisin bu konuda cnm doktorunla hareket etmem en guzeli dedigim gibi dua da araştır sen dönmesi için varmis