Busearslan1 Merhaba 36 hafta olacağım salı günü doktorum pazartesi alabiliriz dedi nst dede hareketleri az gözlemdi suyuda az 36 haftada doğum yapan varmı kaç kg doğdu bebişleriniz küveze girdimi herhangi bir sorun oldumu
Sedef27 Busearslan1 canım bende 36 haftalikta doğum yaptım 2400 gram doğdu gayet de sağlıklı oldu çok şükür şimdi 3 yaşında seninde bebeğin iyi olur inşallah sağ salim alırsın kucağına korkma canim😊
MelSer Busearslan1 Benimde 2 gün önce yani 35+5 te nst de sancım çıktı dr muayene edip bir hafta daha geleceğini düşünmüyorum Yinede tedbirli ol çantan filan hazır olsun acil bir durumda hemen gel dedi. Bugün 36 haftalık olduk. Riskli gebelikte yaşamadım. Yani bende merak ediyorum bugünlerde doğum olursa nasıl olur diye 🤔
Banu_alper Busearslan1 yegenim 36. Haftada 2700 dogmustu hastaneden 2500 olarak ciktik minicikti ama oyle hareketliydi ki ustendeki battaniyeyi bile tepikliyordu 😂 simdi 6 yasinda masallah hicbir sıkıntı yok insallah gelisimini tamamlamissa dert etmeyin saglikla alirsiniz insallah kucaginiza 🤲🏼
LivaveLeyla Busearslan1 been varım 36+2 2730 doğum yaptım fındık kadardı kızım bir sıkıntı yaşamadık çok şükür benimde nst doğum sancılarım çıktığı için sezaryen doğuma alındım şuan 19 aylık kuduruk bir kızçem var 🥰 sağlıkla al kucağına inşallah stres yapma minik doğan hemen toparlıyor çok şükür 🌸💕
ezgi-kurt bende de öyle oldu cnm yüksek tansiyon yzünden. ciğer geliştirici yapılmıstı zaten sorun yaşamadk cok sükür
Busearslan1 ezgi-kurt evet bende ciğer geliştirici iğne vırulmuştum 33. Haftadayken suyum az diye erken doğma ihtimaline karşı inşallah bi sorun olmaz çok teşekkür ederim
Ayten25- Busearslan1 ben geçen çarşamba yaptım 36 haftalık 2560 gram 48 cm doğdu şükür kuveze alınmadı 🙏🏼 sizinde hayırlı doğumlar olsun inşallah içinizi ferah tutun
Sedef27 Busearslan1 korkma canım içini ferah tut inşallah hiç bisey olmaz 36 haftada doğum yapan ve sağlıklı doğan çok bebek var sağlıkla alırsın inşallah kucağına
Melikemurat Busearslan1 anladım başka bi doktora gidin bnce bana da öyle dediler kendı doktoruma kalsa hemen doğuma sokucaktı başka iki doktora gittım çok risklı demedi sıkı takıp edıcez bazen yanlış hesaplayabiliyor canm