Merhabalar 50 gün önce sezeryan doğum yaptım. Lohusaligim bitti. Eşimle ilişkiye girdiğimizde kendimi kastım kanamam oldu . Eşim dedi kizlikmi bozuldu acaba dedi ama ben doğum yaptım sezeryan doğum yaptım hamile kaldım sonuçta . Kanamam neden oldu korkuyorum açıkçası