Eminedmrrr senin daha haftanda var canım bende 30. Haftadan sonra başladı ölüm gibi inan biliyorum bende hiç isteyorum hatta çok üzülüyorum parol içerken vicdan azabından ölüyorum resmen ama işte, birde 2. Evredeymiş benim ki stemp takalım dediler de kabul etmedim erken doğuma sebep oluyormuş oda doğuma kadar böyle çekiceksin dediler, ama zorlama kendini annen gelebiliyosa gelsin sana bakmaya çünkü yorulunca oluyo genelde benim artık annem geldi şükür 2 haftadır ağrım olmadı yemek yapmaya bile kalkmıyorum bırak iş yapmayı