Nrshymn sizi çok iyi anlıyorum. İnşaallah her şey gönlünüzce olsun, inşaallah sağlıklı bir bebektir ve sağlıkla kucağınıza alırsınız. Yanlış anlamayın sizi korkutmak istemem ama dış gebelikte de kanama oluyor ki ben yaşadım. Soru işaretleriyle beklemeyin, bir kadın doğum doktoruna görünün bence.