Merhabalar, çalıştığım şirket yönetmelik yayınladı ve doğum sonrası ücretsiz izin için ilk gebelikte 60 güne kadar izin alınabileceği belirtilmiş.
Kayınvalidem yok, annem de çalışıyor hala ve zaten şehir dışında. Yanımda kimsem olmayacak. Bebek bu kadar küçükken bakıcıya bırakanınız oldu mu? Şimdiden bunun tasasına düştüm 27. Haftamdayım. İnanılmaz stresliyim naparım nederim… Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?