ideemirel Ediz101019 sanki pahalı ama boyutlari ve adeti de önemli ben e bebekten daha uyguna almıştım
Merve_kucuk Ediz101019 Bambino ve wee baby kullandım kızıma hemen tuttu ☺️ Fiyatı uygun mu bilmiyorum ama ben almazdım♥️
ideemirel Ediz101019 normal olan o herhalde başka sitelerden de karsilastirdaysajiz ben bı biberon iki emzik aldım başka biberon da weebabydej alicam