PrensEs2annesi benim bebegim 37+4 muydu neydi, 2800 gr idi. 4 gun sonra dogum yapacaktim, kilosu normal dedi senin enine boyuna gore bukadar olur dedi. Dogum yaptim 3.010 gr dogdu. İlk 5 gunde 240 gram kaybetti ödem şiş vs. Sinraki hafta onuda aldi. Yani hersey normal. Anne baba genetigide kiloyu etkiliyor iciniz rahat olsun bence